Στα πλαίσια των επεμβάσεων της Περιφέρειας Αττικής για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας βρίσκεται και της προστασίας των χρηστών του οδικού δικτύου της, βρίσκεται σε εξέλιξη η τμηματική αποκατάσταση των παλαιών στηθαίων ασφαλείας, με νέα σύγχρονα συστήματα αναχαίτισης οχημάτων.   η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών προέβη σε μια σημαντική παρέμβαση στη δεξιά οριογραμμή του ρεύματος της Λ. Κηφισού προς Πειραιά, 200 μ. πριν τη γέφυρα της Λ. Αθηνών (Καβάλας).
Ειδικότερα, στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει χαρακτηριστική αριστερή καμπύλη και παρατηρούνται συχνές εκτροπές οχημάτων λόγω υπερβολικής ταχύτητας, κυρίως νυκτερινές ώρες. Αποτέλεσμα είναι οι επαναλαμβανόμενες σωματικές βλάβες των επιβαινόντων και η καταστροφή των μεταλλικών στηθαίων ασφαλείας σε μόνιμη βάση.
Τα νέα συστήματα εναρμονίζονται με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και είναι κατασκευασμένα κατα τέτοιο τρόπο, ώστε να παρουσιάζουν αυξημένη ακαμψία. Λειτουργούν αποτελεσματικότερα σε περίπτωση ατυχήματος καθώς επιτρέπουν να εκτονωθεί η ενέργεια πρόσκρουσης. Είναι κατασκευασμένα κατα τέτοιο τρόπο ώστε να έχουν αυξημένη αντοχή στο χρόνο. Ταυτόχρονα παρουσιάζουν αυξημένη ασφάλεια και για τους δικυκλιστές. Ως εκ τούτου η η Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών προβαίνει σε συνεχείς επισκευές και αποκαταστάσεις των στηθαίων ασφαλείας.
Για την αύξηση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας στο εν λόγω σημείο, η Περιφέρεια Αττικής αντικατέστησε τα μεταλλικά στηθαία ασφαλείας με Σύστημα Αναχαίτισης Οχημάτων (Σ.Α.Ο.)  σύμφωνα με  το Ευρωπαϊκό Πρότυπο ΕΛΟΤ-ΕΝ-1317-2. Συγκεκριμένα εγκατέστησε προκατασκευασμένα στηθαία ασφαλείας σκυροδέματος τύπου New Jersey σε μήκος περίπου 200μ,  σύμφωνα με το έργο: «Αποκατάσταση κατεστραμμένων και επέκταση στηθαίων ασφαλείας σε δίκτυα Περιφέρειας Αττικής», προϋπολογισμού 
4.000.000,00€, που υλοποεί για λογαριαμό της Περιφέρειας Αττικής η  ανάδοχος τεχνική εταιρία LM CONSTRUCTION AKTE. Τα στηθαία τύπου: “New Jersey” έχουν περάσει επιτυχώς τα προβλεπόμενα crash tests, είναι πιστοποιημένα κατά το παραπάνω πρότυπο και παρέχουν αποδεδειγμένα στην πράξη το μέγιστο επίπεδο παθητικής ασφάλειας.